De levering gebeurt op de gevraagde dag, behoudens in geval van heirkracht. Voorbeelden hiervan zijn extreme weersomstandigheden, natuurrampen, lokale festiviteiten… in dit geval zal Flowers R me u hiervan zo snel mogelijk op de hoogte brengen.
Indien u een gewenst tijdsblok wenst mee te delen, dient dit minstens 24 uur op voorhand te gebeuren. U kan dit doen in de rubriek “Opmerkingen betreffende de levering” bij het plaatsen van uw bestelling. Wij kunnen u enkel het gewenste leveringsuur garanderen in geval van begrafenissen en huwelijken. In alle andere gevallen zal Flowers R me zijn best doen om rekening te houden met uw verzoek.

Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u een bevestigingsmail met een referentienummer. Deze bestelling wordt verwerkt en gecontroleerd bij Flowers R me. Onmiddellijk zullen wij uw bestelling met grote zorg maken en leveren.

U krijgt een bevestiging na bestelling. Vanaf dit moment doen wij het nodigen zodat de bloemen op gewenste datum geleverd worden. Eénmaal de bloemen geleverd zijn, gaan wij ervan uit dat de ontvanger u contacteert. Indien u meer informatie wenst kan u steeds contact opnemen Flowers R me  via e-mail, of telefonisch op.

Flowers R me tracht de bloemen te leveren en laat een afwezigheidskaartje achter indien de bestemmeling niet aanwezig is, daarna probeert hij de ontvangers telefonisch te bereiken. Indien de florist de bloemen niet heeft kunnen leveren, of de ontvanger niet heeft kunnen bereiken binnen de 24 uur, zal u hiervan verwittigd worden per telefoon of per e-mail. Bij afwezigheid van de ontvanger heeft de florist het recht de bloemen achter te laten bij derden (bijvoorbeeld bij de buren, aan de receptie, bij de portier, bij de begrafenisondernemer, enz.) die garant staat voor het overhandigen van de bloemen aan hun ontvanger. Dit geldt ook voor alle stukken in bijlage (geschenk, bijhorende brief, enz.) die aan de florist werden toevertrouwd.

De klantendienst van Flowers R me staat ter uwe beschikking van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 13u tot 17u, zaterdag van 9u tot 12u. U kan ons bereiken via info@flowersrme.be , of telefonisch.

U kan  als klant ook steeds opmerkingen achterlaten in de daarvoor voorziene ruimte.

Indien u een gewenst tijdsblok wenst mee te delen, dient dit minstens 24 uur op voorhand te gebeuren. U kan dit doen in de rubriek “Opmerkingen betreffende de levering” bij het plaatsen van uw bestelling. Wij kunnen u enkel het gewenste leveringsuur garanderen in geval van begrafenissen en huwelijken. Andere gevallen zal Flowers R me zijn best doen rekening te houden met uw verzoek.

De naam en voornaam van de overledene moeten ingevuld worden. U hebt de mogelijkheid om een crematorium, funerarium of geloofsinstelling te vermelden. Ook het uur van de dienst en een eventuele contactpersoon kunnen ingegeven worden. Het telefoonnummer wordt gevraagd om meer informatie te verkrijgen over de dienst indien nodig. U kan meer informatie vermelden in de opmerkingen.

Bij ontvangst van de juiste bedrijfsgegevens en uw BTW-nummer wordt de factuur naar uw e-mail adres verstuurd.

Bloemen zijn seizoensgebonden. Daarom beschikken wij dus niet altijd over het gehele assortiment bloemensoorten, zoals getoond op onze online bloemenshop.
Wij kunnen niet altijd de beschikbaarheid waarborgen van de verschillende bloemen, en zeker niet voor “last-minute”-bestellingen.
De samenstelling van Flowers R me producten  kunnen dus lichtelijk verschillen met deze van de gefotografeerde items. Maar elk van onze producten wordt op het laatste moment ter plaatse en individueel gerealiseerd door onze floriste die er alles aan zal doen om kleur en vorm van de geïllustreerde producten te behouden.